Search This Blog

Gambar Tiz Zaqyah Seksi Terbongkar! SEO Tips.

on Sunday 5 February 2012


Jom lihat aksi panas gambar Tiq Zaqyah atau Tiz Zayyah Seksi tahun 2011 yang panas!! Gambar ni terbongkar setelah akaun facebook dan twitter dia di hack orang!

artis nur kasih tiz zaqyah tunjuk tetek




Ok, sebenarnya aku tipu je.. Hahaha. Semua sumber dari google dan aku tak bertanggungjawab ok. Ha3.

Sebenarnya aku nak ajar korang SEO tips. Entry lepas aku dah tunjuk Bukti Keyword Pada Tittle Jana Traffic. Kali ni aku nak ajar korang camne nak tingkatkan traffic dan pagerank dengan penggunaan keyword dalam entry. Jangan lupa juga check entry ni ok. Semuanya penting. Bukti Keyword Gambar Tingkatkan Traffic Blog

Salah satu cara untuk tarik perhatian visitor dan tingkatkan traffic adalah dengan menggunakan cara macam yang aku buat ni. Serius aku tak pernah wat entry camni. ha3. Korang boleh tulis tajuk menarik macam "Video 3gp Hanis Zalikha Tersebar" dan sebagainya. Ikut kreativiti la. Tapi tak semestinya tajuk macam ni ok. (*tajuk macam ni lebih mendapat perhatian dari tajuk biasa)

Cara nak pilih keyword.

Mula-mula fikir korang nak tulis pasal apa. Macam entry ni aku saja nak tulis pasal Tiz Zaqyah.
Lepas tu korang search kat google keyword tu. contoh: Tiz Zaqyah.



Tips 1:
Lihat Search Results dia. Kalau berjuta-juta korang cari keyword lain. Macam keyword Tiz Zaqyah ni cuma ada 141k je. Boleh beat kot. Try la nanti tgk esok lusa entry ni masuk first page google ke tak. Harap-harap dapat la.. Ha3.

Tips 2: 
Pilih keyword dengan menaip apa yang mungkin orang taip. Jangan tulis Tiz Zaqyah Make Money Online pulak. Korang boleh tengok google suggestion macam kat atas tu dan perbaikinya.

Tips 3: 
Lebih pendek keyword, lebih bagus. Orang akan taip Tiz Zaqyah dulu. Baru mereka akan taip keyword sambungan macam "seksi", "cantik" dan sebagainya. Kalau korang perasan, setiap kali tambah keyword, search results akan bertukar. Sama ada bertambah atau berkurang. Pandai-pandai la ye.


Tools for Searching Keywords

1. Korang boleh pergi ke Google Zeitgeist untuk lihat keyword-keyword yang agak Top sekarang ni.
2. Gunakan Google Keyword Tool untuk dapat idea-idea lain berkaitan dengan tajuk entry yang korang nak buat.


Itu saja tips kali ni ye..
Jangan lupa check entry-entry lepas yang penat lelah aku kaji dan tulis ok. 
 


Credit To :  http://mrdaha.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

wibiya widget

alexa rank

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

topblogarea

Computers blogs